2013. február 13., szerda

Kisült, megsült a répa torta:) - aztán az amerikai palacsinta:D

Végül hétvégén sikerült picit a konyhában tevékenykedni, így megsütöttem a kiszemelt répás süteményt. Nagyon fini, és még jól is néz ki, na persze köszönhetően a light krémnek a tetején.

Ezt a diétás répa torta receptet csináltam. 

Tegnap a palacsinta napot tartotta Írország, na de úgy voltam vele engem nem hat meg, eddig minden évben dolgoztam húshagyó kedden (ekkor van ugyanis itt a palacsinta nap), és általában nem volt rá alkalom, hogy itthon palacsintát sütögessek. Most is ez volt a terv, de aztán nap közben keveset ettem, így este bele fért egy kis szénhidrát (5 órakkor- később már nem:) ), főleg, hogy reggel futás is volt. Gyorsan előkaptam a szénhidrát csökkentett lisztet, és bekevertem a tésztát. Nekem a ch csökkentett lisztekkel készült palacsintákat mindig nehezebb fordítanom, lehet ezért is sütöm ritkán, így most a diétás amerikai palacsintát próbáltam ki. ÓÓÓÓÓ, hogy ez mennyire isteni finom lett:), nem kell rá annyit figyelni, egyszerre simán megsül 3 is, nem szakad, egyszóval le a kalappal. Cukormentes, természetes édesítőszeres kakaóporral szórtam meg az enyémet, a többi meg málna lekvárt kapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...