2013. február 5., kedd

Diétás receptek és a hitelesség

Múltkor egy kedves olvasóm kért, hogy tegyek fel több receptet a diéta és egészséges életmód online magazinba. Aznap este leültem és megnézegettem a recepteket és valóban rá férne még az oldalra legalább vagy 100 recept!:) Úgyhogy jó kis feladatot kaptam, hogy miért? Mert az erezdmagadjol.hu mikor indult, egy dolgot eldöntöttem, lehet nem lesz rögtön több 10 ezer látogatóm, de nem fogom tele szórni az oldalt minősíthetetlen, szenny tartalommal.

Éppen ezért minden recept amit feltöltök, előtte le van tesztelve, hiszen egy natúr jó cukros, lisztes sütit nem mindig készíthetsz el ugyanazokkal a mértékekkel, mindössze annyit téve, hogy kicseréled az alapanyagokat. Az időm azonban véges, és 2 személyre főzök általában, és bármennyire is szeretek sütni, az az elvem, hogy nem kell mindennap kinyílnia a sütő ajtónak. A reform sütik egészségesek, a diétás nasikkal lehet súlyt tartani, mértékkel fogyasztva fogyni, de nincs szükségünk rájuk minden nap.

Ételt kidobni vétek, így összegyűlt már jó pár recept, ami átalakításra vár. Jók is a baráti összejövetelek, több félét süthetek, főzhetek, el is fogy, és le is van tesztelve.

A következő projekt egy nagyon finom répás sütemény lesz. Egyszer kóstoltam a cukros változatot, picit el is szomorodtam, hogy meg kellett állnom egy falat után. Viszont a recept a kezemben, a répa már a konyhában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...